2011. január 18., kedd

Pozíciónyitás újfent iPhone-ról

Délelőtt elég sokat sasoltam a monitort és mondhatni felvettem a mai ritmust. Megnéztem a szinteket és délután, - dolgom lévén, - telefonon ellenőriztem a piac alakulását. Úgy éreztem, meg kell longolnom a Dow-t. Európa elszaladt, s óvatos pluszban voltak a jenki határidők, volt mit behozni. Ezt a rést használtam ki. Először betettem 11.776-ra a limit vételemet, de sajnos odáig nem ment le, ezért kézzel rányomtam, s piacin vettem 3 lotot 11.799-en, majd a nyitás utáni lebökésnél teljesült a limit vételem, 2 lot 11.789-en. Nem sokat izgultam a poziban, negyed óra elteltével limittel kiraktam 11.817-en, nettó 96 Dollár plusszal. Utána többször is vissza szerettem volna szállni 800 körül, de megelégedtem ezzel a szép kis profittal.

Egyébként a GFT DealBook program ingyenesen letölthető iPhone-ra és szerintem nagyon gyors és jól kezelhető, nyugodt szívvel tudom ajánlani mindenkinek.

2 megjegyzés:

  1. A mai APPLE jelentés fényében ez különös jelentőséggel bír:-)
    Más szemszögből nézve ez már egy egészen más világ, mint ami mondjuk akár csak 5-6 éve volt.
    Egyszerűen elképesztő milyen eszközök állnak már rendelkezésre ahhoz, hogy egy percig se tudj nyugton maradni, elszakadni a piactól.
    Nem könnyű élet ez:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Éva!

    Valóban, komoly gap-pel nyitott az Apple. Egy másik számlán gondolkoztam is, vegyek-e nagy tétellel, mert "szinte ingyen" adták nyitás után 330 alatt.

    Valóban, ahol csak tudom, követem az árakat, poziban, s anélkül is. Ha már a technika felajánlja a lehetőséget, az ember valószínűleg élni is fog vele. Természetesen ez nem érvényes a pihenőnapokra :)

    Üdv:

    CK

    VálaszTörlés