2011. május 10., kedd

iPhone, a zsebben tartott világ

Itt úton, útfélen döntöttem úgy, kereskedek egy kicsit. Reggel már longosnak éreztem a pályát, de nem mertem hozzányúlni. Most, miután kitépték a Daxot és visszaereszetett, limittel vettem 3 lotot 7.452-n és mindjárt limittel el is adtam 7.467-en. Eredménye nettó +56 USD. Kis kellemes érdekesség, kaptam még 5 Dollárt a múltkori dollárerősödés alatt tartott pozíciókért. Kicsit később egy nagyon jó ritmusban elkapott olaj longot nyomtam 2 lottal, 101,19-en vettem piacin és nem sokkal később limittel ki is pakoltam 101,73-on. Ez a trade kereken nettó +100 Dollárt hozott a konyhára, ezzel együtt a számla pillanatnyi egyenlege 8.350 USD. Most már bánhatom, hogy nem tartottam ki az eredeti elképzelésem mellett, miszerint 7.500-at ma a Daxnak tudnia kell, de bele-belekapni a piacba miközben mást dolgozik az ember, kissé kockázatosabb. Ettől függetlenül ritmusban vagyok, s a jenki nyitás után valószínűleg long beszállókat keresek a Dow-ban, szerintem ma simán megtéphetik 12.800-ig. Ha éppen tudok figyelni a piacra, igyekszem meglépni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése